Pogosta vprašanja in odgovori

Imaš vprašanje glede uporabe paketnika, potrebuješ pomoč?
Prebrskaj najbolj pogosta vprašanja in odgovore ali pa nas kontaktiraj in z veseljem ti bomo pomagali.

Kakšne pogoje moram zagotoviti za postavitev Direct4.me paketnika?

Postavitev paketnikov Direct4.me ne zahteva nobene predhodne priprave lokacije ali posebnih dovoljenj. Dovolj je le ravna, trdna površina, kamor jih postavimo, stranke pa lahko z uporabo pričnejo praktično takoj. Direct4.me paketniki za delovanje ne potrebujejo elektrike, niti internetne povezave. Zasedejo 1m2 površine (dim. paketnika: 120 x 80 x 200 cm), lahko pa se jih pritrdi tudi na steno objekta.

Ali se moram za uporabo paketnika Direct4.me registrirati?

Ne. Uporaba Direct4.me sistema ni omejena le na registrirane uporabnike. Uporabniki lahko pošiljko iz javnih paketnikov prevzamejo preko povezave v prejetem SMS sporočilu.

Kako prevzamem pošiljko iz Direct4.me paketnika?

Ob dostavi prejmeš SMS obvestilo s povezavo na spletno stran, ki vodi skozi prevzem pošiljke. V primeru uporabe mobilne aplikacije, te o dostavi obvestila aplikacija s potisnim obvestilom, kjer so navedeni tudi vsi podatki o tvoji pošiljki. Za prevzem klikni na gumb “Odpri”, poskeniraj QR kodo na paketniku, prisloni telefon na zaslon paketnika in počakaj, da se paketnik odpre. Poskrbi, da na paketniku utripa zelena lučka, ki označuje, da je paketnik aktiven in pripravljen na prevzem.

Kako pooblastim drugo osebo za prevzem moje pošiljke?

Za prevzem pošiljke lahko pooblastiš drugo osebo, ne glede na to, ali je uporabnik storitve Direct4.me, ali ne. Registrirani uporabniki bodo prejeli potisno obvestilo in dostop do paketnika v mobilni aplikaciji, slednji pa v obliki SMS sporočila, skupaj z navodili za odpiranje in prevzem pošiljke brez uporabe mobilne aplikacije. V mobilni aplikaciji, na podrobnostih pošiljke, izberi gumb “Pooblasti”. Izbereš lahko katerokoli osebo iz tvojega imenika ali pa številko, ki jo želiš pooblastiti, vpišeš ročno (če telefonske številke nimaš v imeniku). Dodeljeno dovoljenje velja le za dotično pošiljko in se samodejno zaključi, ko oseba pošiljko prevzame. S klikom na gumb “Odstrani pooblastilo” lahko pooblastilo osebi tudi odvzameš.

Pošiljke nisem prevzel pravočasno. Kaj lahko storim?

Če je pošiljka še vedno v paketniku, ti lahko dostavna služba kljub zamudi omogoči ponovni prevzem. V kontaktu obvezno navedi sledilno številko dostavljene pošiljke. Kontakti dostavnih podjetij, ki dostavljajo v paketnike Direct4.me:

V nasprotnem primeru dostavno podjetje pošiljko prevzame iz paketnika, ter te o tem tudi obvesti.

Pošiljke prvič nisem uspel prevzeti. Kaj lahko storim?

15 minut po prvem poskusu imaš neomejeno število poskusov, da paketnik ponovno odpreš. Ko telefon prisloniš k zaslonu paketnika, se najprej prepričaj, da prične na paketniku utripati zelena lučka. Jakost predvajanja nastavi na glasno, imej pa izklopljen zvočnik. V primeru, da ti ne uspe, je najbolje, da se obrneš na dostavno službo, ki je dostavo opravila. Ob klicu imej pripravljeno sledilno številko pošiljke.

Kako poteka prevzem pošiljke z odkupnino?

Plačilo po povzetju v mobilni aplikaciji je omogočeno registriranim uporabnikom Direct4.me, v primeru, da je dostavno podjetje Pošta Slovenije. V nastavitvah v aplikaciji izberi možnost “Plačilno sredstvo”, ter poveži plačilno kartico. Ob dostavi pošiljke z odkupnino se rezervirajo sredstva na plačilni kartici, ob prevzemu pa bo znesek odkupnine avtomatsko bremenjen.

Ali lahko kdorkoli dostavi pošiljko v Direct4.me paketnik?

Dostava v paketnike je dovoljena kurirjem dostavnih služb. Izbrani paketniki pa imajo omogočeno tudi t.i. odprto dostavo, ki vsakomur dovoljuje vložitev pošiljke preko spletne strani, do katere se dostopa s skeniranjem QR kode na paketniku. Za uporabo odprte dostave se obrnite na lastnika posamičnega paketnika.

Nisem prepričan, v katerem paketniku se nahaja moja pošiljka. Kaj naj storim?

Vsako obvestilo o dostavi vsebuje točno lokacijo in oznako paketnika v katerem se pošiljka nahaja (npr. A1). V primeru, da o lokaciji vseeno nisi prepričan, lahko v mobilni aplikaciji na zemljevidu preveriš kje se nahaja in preveriš fotografijo paketnika. Če je na lokaciji več paketnikov, bo pozicija paketnika prikazana na shemi, ali pa bo na paketniku navedena oznaka, ki jo dobiš v obvestilu o dostavi.

Kako pooblastim drugo osebo za uporabo mojega hišnega paketnika?

V mobilni aplikaciji Direct4.me na izbranem paketniku klikni na gumb “Uredi”, kar odpre modul za dodajanje pravic drugim uporabnikom. Pooblaščena je lahko katerakoli oseba, ne glede na to, ali je registriran uporabnik storitve Direct4.me, ali ne. Registrirani uporabniki bodo o pooblastilu in dostopu do paketnika obveščeni preko potisnega sporočila v mobilni aplikaciji, slednji pa v obliki SMS sporočila. Pooblaščene osebe bodo imele dostop do paketnika le ko je paketnik prazen, ali pa se v njem nahaja pošiljka naslovljena na njihovo telefonsko številko.

Na zaslonu paketnika se pojavi napaka E in številka. Kaj pomeni?
Simbol na zaslonu Razlaga Rešitev
E1 Napačen paketnik. Preveri, da odpiraš pravi paketnik in poskusi ponovno.
E2 Že uporabljen žeton. Žeton za odklep je porabljen. Poskusi odpreti z novim žetonom.
E3 Napaka ključavnice. Ključavnica se ni uspešno odklenila. Možni razlogi so:
  • Nekaj blokira paketnik (fizično drži pokrov pritisnjen navzdol - paket, roka, ...)
  • Nizka napetost baterij
  • Ključavnica je poškodovana
E4 Žeton je potekel. Veljavnost žetona je potekla. Poskusi odpreti z novim žetonom. Če se napaka ponavlja, je potrebno preveriti elektroniko v paketniku.
E10 Prazna baterija. Zamenjajte baterije. Za odklep uporabite 9V baterijo, ki jo neprekinjeno prislonite na kovinska pina na elektroniki, in paketnik regularno odklenite.
E14 in drugi Sistemska napaka. Napaka v sistemu. Prosim, obrni se na podporno službo Direct4me.
Kaj naredim, če se paketnika ne da zapreti?

V primeru, da se paketnika ne da zaprerti, preveri, če se je v ključavnico zataknil kak predmet, ali če je ključavnica kako drugače ovirana. Poskusiš lahko ponovno predvajati žeton za odklep. V primeru okvare se prosim obrni na službo za podporo na support@direct4.me.

Kako uporabim paketnike trgovcev?
  1. Dostavo pošiljke naroči v Direct4.me paketnik. V spletni trgovini kot način dostave izberi prevzem v Direct4.me paketniku.
  2. Ob dostavi pošiljke prejmeš obvestilo. Ko je pošiljka v paketniku, prejmeš SMS sporočilo, ki bo vsebovalo zvočni ključ za odklepanje paketnika. V primeru, da uporabljaš Direct4.me aplikacijo, je postopek še bolj enostaven.
  3. Pošiljka te čaka, da jo prevzameš. Prevzem pošiljke je omogočen tudi ko je trgovina zaprta, za prevzem pa lahko pooblastiš tudi drugo osebo.
Kako uporabim paketnike knjižnic?

Gradivo rezerviraj v sistemu COBISS in med postopkom izberi prevzem v paketniku. Ko je gradivo pripravljeno za prevzem v paketniku, prejmeš obvestilo v obliki potisnega sporočila iz aplikacije, ter SMS sporočila s povezavo z navodili za prevzem. Čas, ki je na voljo za prevzem, je odvisen od posamične knjižnice, praviloma pa je 3 dni oziroma 72 ur.

Kako vrnem izposojeno gradivo v paketnik v knjižnici?

V sistemu COBISS izberi gradivo, ki ga želiš vrniti. Med postopkom izberi vračilo v paketnik. V aplikaciji se ti avtomatsko ustvari novo gradivo, ki ga vrneš na enak način, kot si ga prevzel. O uspešnem vračilu je knjižnica obveščena, tebi pa sporočimo, ko je gradivo prevzeto iz paketnika.

Težave z Direct4.me paketnikom slika
Težave z Direct4.me paketnikom?
Težave s pošiljko? Če je težava v pošiljki sami (poškodba, napačna pošiljka, zamuda, itd.), stopi v stik z logističnim podjetjem ali spletno trgovino, kjer si opravil nakup artiklov.
Vprašanje o Direct4.me storitvi Imaš vprašanje o naših izdelkih in storitvah? Radi bi slišali tvoje mnenje, idejo, vprašanje, kritiko, predlog ali možnost za sodelovanje.