Javna prevzemna mesta

Udobno in vedno brezskrbno spletno nakupovanje. Pošiljka te počaka v izbranem Direct4.me paketniku, brez čakanja v vrsti in usklajevanja z dostavljalcem.

Mrežo brezplačnih javnih paketnikov uporabljajo dostavna podjetja po vsej Sloveniji.

Pošiljko si v paketnik preusmeriš prek obvestila s strani dostavnega podjetja. V paketniku te bo čakala do 3 dni, od koder jo lahko prevzameš sam, ali za prevzem v mobilni aplikaciji pooblastiš prijatelja.

Sodelujemo z naslednjimi dostavnimi podjetji:

Kako uporabiš javne paketnike?

1
asd
Preusmeri svojo pošiljko v Direct4.me paketnik

Ko prejmeš obvestilo o predvideni dostavi, preusmeri svojo pošiljko v tebi najbližji javni paketnik (sporočilo s povezavo ti pošlje dostavno podjetje). 

2
Ob dostavi pošiljke prejmeš obvestilo

Ob dostavi pošiljke te obvestimo z SMS sporočilom, ki vsebuje povezavo za prevzem pošiljke. Prevzem pa je še enostavnejši z uporabo mobilne aplikacije Direct4.me.

3
Pošiljka te čaka, da jo prevzameš

Pošiljka te bo v paketniku čakala do 3 dni od dostave. Prevzameš jo lahko sam, ali za prevzem pooblastiš drugo osebo.

Dostava v Direct4.me paketnik pri različnih logistih

Pošta Slovenije

Pošiljko preusmeri na spletni aplikaciji Moja dostava - moja izbira, ali z uporabo ključne besede Direct4me.

Več informacij
DPD

Na portalu myDPD (povezavo prejmeš v obvestilu ob dostavi) kot prevzemno mesto izberi najbližji paketomat Direct4.me.

Več informacij
Express One

V Track&Trace povezavi, ki jo prejmeš v obvestilu ob dostavi, izberi najbližji paketnik Direct4.me.

Več informacij

Pogosta vprašanja in odgovori

Kako prevzamem pošiljko iz Direct4.me paketnika?

Ob dostavi prejmeš SMS obvestilo s povezavo na spletno stran, ki vodi skozi prevzem pošiljke. V primeru uporabe mobilne aplikacije, te o dostavi obvestila aplikacija s potisnim obvestilom, kjer so navedeni tudi vsi podatki o tvoji pošiljki. Za prevzem klikni na gumb “Odpri”, poskeniraj QR kodo na paketniku, prisloni telefon na zaslon paketnika in počakaj, da se paketnik odpre. Poskrbi, da na paketniku utripa zelena lučka, ki označuje, da je paketnik aktiven in pripravljen na prevzem.

Kako pooblastim drugo osebo za prevzem moje pošiljke?

Za prevzem pošiljke lahko pooblastiš drugo osebo, ne glede na to, ali je uporabnik storitve Direct4.me, ali ne. Registrirani uporabniki bodo prejeli potisno obvestilo in dostop do paketnika v mobilni aplikaciji, slednji pa v obliki SMS sporočila, skupaj z navodili za odpiranje in prevzem pošiljke brez uporabe mobilne aplikacije. V mobilni aplikaciji, na podrobnostih pošiljke, izberi gumb “Pooblasti”. Izbereš lahko katerokoli osebo iz tvojega imenika ali pa številko, ki jo želiš pooblastiti, vpišeš ročno (če telefonske številke nimaš v imeniku). Dodeljeno dovoljenje velja le za dotično pošiljko in se samodejno zaključi, ko oseba pošiljko prevzame. S klikom na gumb “Odstrani pooblastilo” lahko pooblastilo osebi tudi odvzameš.

Pošiljke nisem prevzel pravočasno. Kaj lahko storim?

Če je pošiljka še vedno v paketniku, ti lahko dostavna služba kljub zamudi omogoči ponovni prevzem. V kontaktu obvezno navedi sledilno številko dostavljene pošiljke. Kontakti dostavnih podjetij, ki dostavljajo v paketnike Direct4.me:

V nasprotnem primeru dostavno podjetje pošiljko prevzame iz paketnika, ter te o tem tudi obvesti.

Pošiljke prvič nisem uspel prevzeti. Kaj lahko storim?

15 minut po prvem poskusu imaš neomejeno število poskusov, da paketnik ponovno odpreš. Ko telefon prisloniš k zaslonu paketnika, se najprej prepričaj, da prične na paketniku utripati zelena lučka. Jakost predvajanja nastavi na glasno, imej pa izklopljen zvočnik. V primeru, da ti ne uspe, je najbolje, da se obrneš na dostavno službo, ki je dostavo opravila. Ob klicu imej pripravljeno sledilno številko pošiljke.

Kako poteka prevzem pošiljke z odkupnino?

Plačilo po povzetju v mobilni aplikaciji je omogočeno registriranim uporabnikom Direct4.me, v primeru, da je dostavno podjetje Pošta Slovenije. V nastavitvah v aplikaciji izberi možnost “Plačilno sredstvo”, ter poveži plačilno kartico. Ob dostavi pošiljke z odkupnino se rezervirajo sredstva na plačilni kartici, ob prevzemu pa bo znesek odkupnine avtomatsko bremenjen.

Nisem prepričan, v katerem paketniku se nahaja moja pošiljka. Kaj naj storim?

Vsako obvestilo o dostavi vsebuje točno lokacijo in oznako paketnika v katerem se pošiljka nahaja (npr. A1). V primeru, da o lokaciji vseeno nisi prepričan, lahko v mobilni aplikaciji na zemljevidu preveriš kje se nahaja in preveriš fotografijo paketnika. Če je na lokaciji več paketnikov, bo pozicija paketnika prikazana na shemi, ali pa bo na paketniku navedena oznaka, ki jo dobiš v obvestilu o dostavi.


Poišči najbližji Direct4.me paketnik!

V javne paketnike je možno preusmeriti pošiljke dostavnih podjetij DPD, Pošta Slovenije in Express One. Na voljo pa so ti tudi paketniki spletnih trgovcev in številnih knjižnic.

Širimo mrežo javnih paketnikov

Direct4.me paketnik bi radi približali prav vsem. Vsaka pomoč je dobrodošla! ✌️

Imaš odvečni kvadratni meter? Ponudi prostor za paketnik!
Pogrešaš paketnik v bližini? Piši nam in potrudili se bomo!