FAQ
Postavitev paketnikov Direct4.me ne zahteva nobene predhodne priprave lokacije ali posebnih dovoljenj. Dovolj je le ravna, trdna površina, kamor jih postavimo, stranke pa lahko z uporabo pričnejo praktično takoj. Direct4.me paketniki za delovanje ne potrebujejo elektrike, niti internetne povezave. Zasedejo 1m2 površine (dim. paketnika: 120 x 80 x 200 cm), lahko pa se jih pritrdi tudi na steno objekta.
Ne. Uporaba Direct4.me sistema ni omejena le na registrirane uporabnike. Uporabniki lahko pošiljko iz javnih paketnikov prevzamejo preko povezave v prejetem SMS sporočilu.
Ob dostavi prejmeš SMS obvestilo s povezavo na spletno stran, ki vodi skozi prevzem pošiljke. V primeru uporabe mobilne aplikacije, te o dostavi obvestila aplikacija s potisnim obvestilom, kjer so navedeni tudi vsi podatki o tvoji pošiljki. Za prevzem klikni na gumb “Odpri”, poskeniraj QR kodo na paketniku, prisloni telefon na zaslon paketnika in počakaj, da se paketnik odpre. Poskrbi, da na paketniku utripa zelena lučka, ki označuje, da je paketnik aktiven in pripravljen na prevzem.
Za prevzem pošiljke lahko pooblastiš drugo osebo, ne glede na to, ali je uporabnik storitve Direct4.me, ali ne. Registrirani uporabniki bodo prejeli potisno obvestilo in dostop do paketnika v mobilni aplikaciji, slednji pa v obliki SMS sporočila, skupaj z navodili za odpiranje in prevzem pošiljke brez uporabe mobilne aplikacije. V mobilni aplikaciji, na podrobnostih pošiljke, izberi gumb “Pooblasti”. Izbereš lahko katerokoli osebo iz tvojega imenika ali pa številko, ki jo želiš pooblastiti, vpišeš ročno (če telefonske številke nimaš v imeniku). Dodeljeno dovoljenje velja le za dotično pošiljko in se samodejno zaključi, ko oseba pošiljko prevzame. S klikom na gumb “Odstrani pooblastilo” lahko pooblastilo osebi tudi odvzameš.
Če je pošiljka še vedno v paketniku, ti lahko dostavna služba kljub zamudi omogoči ponovni prevzem. V kontaktu obvezno navedi sledilno številko dostavljene pošiljke. Kontakti dostavnih podjetij, ki dostavljajo v paketnike Direct4.me:
- Pošta Slovenije 080 14 00 (pon-pet: 7 – 19; sob: 8 – 13; ned in prazniki: zaprto; info@posta.si)
- DPD Slovenija 01 513 23 00 (pon-pet: 7:30 – 16; podpora@dpd.si)
- Express One 08 160 17 51 (pon-pet: 8 – 16; cs@expressone.si).
V nasprotnem primeru dostavno podjetje pošiljko prevzame iz paketnika, ter te o tem tudi obvesti.
15 minut po prvem poskusu imaš neomejeno število poskusov, da paketnik ponovno odpreš. Ko telefon prisloniš k zaslonu paketnika, se najprej prepričaj, da prične na paketniku utripati zelena lučka. Jakost predvajanja nastavi na glasno, imej pa izklopljen zvočnik. V primeru, da ti ne uspe, je najbolje, da se obrneš na dostavno službo, ki je dostavo opravila. Ob klicu imej pripravljeno sledilno številko pošiljke.
Plačilo po povzetju v mobilni aplikaciji je omogočeno registriranim uporabnikom Direct4.me, v primeru, da je dostavno podjetje Pošta Slovenije. V nastavitvah v aplikaciji izberi možnost “Plačilno sredstvo”, ter poveži plačilno kartico. Ob dostavi pošiljke z odkupnino se rezervirajo sredstva na plačilni kartici, ob prevzemu pa bo znesek odkupnine avtomatsko bremenjen.
Dostava v paketnike je dovoljena kurirjem dostavnih služb. Izbrani paketniki pa imajo omogočeno tudi t.i. odprto dostavo, ki vsakomur dovoljuje vložitev pošiljke preko spletne strani, do katere se dostopa s skeniranjem QR kode na paketniku. Za uporabo odprte dostave se obrnite na lastnika posamičnega paketnika.
Vsako obvestilo o dostavi vsebuje točno lokacijo in oznako paketnika v katerem se pošiljka nahaja (npr. A1). V primeru, da o lokaciji vseeno nisi prepričan, lahko v mobilni aplikaciji na zemljevidu preveriš kje se nahaja in preveriš fotografijo paketnika. Če je na lokaciji več paketnikov, bo pozicija paketnika prikazana na shemi, ali pa bo na paketniku navedena oznaka, ki jo dobiš v obvestilu o dostavi.
V mobilni aplikaciji Direct4.me na izbranem paketniku klikni na gumb “Uredi”, kar odpre modul za dodajanje pravic drugim uporabnikom. Pooblaščena je lahko katerakoli oseba, ne glede na to, ali je registriran uporabnik storitve Direct4.me, ali ne. Registrirani uporabniki bodo o pooblastilu in dostopu do paketnika obveščeni preko potisnega sporočila v mobilni aplikaciji, slednji pa v obliki SMS sporočila. Pooblaščene osebe bodo imele dostop do paketnika le ko je paketnik prazen, ali pa se v njem nahaja pošiljka naslovljena na njihovo telefonsko številko.
Simbol na zaslonu | Razlaga | Rešitev |
---|---|---|
E1 | Napačen paketnik. | Preveri, da odpiraš pravi paketnik in poskusi ponovno. |
E2 | Že uporabljen žeton. | Žeton za odklep je porabljen. Poskusi odpreti z novim žetonom. |
E3 | Napaka ključavnice. | Ključavnica se ni uspešno odklenila. Možni razlogi so:
|
E4 | Žeton je potekel. | Veljavnost žetona je potekla. Poskusi odpreti z novim žetonom. Če se napaka ponavlja, je potrebno preveriti elektroniko v paketniku. |
E10 | Prazna baterija. | Zamenjajte baterije. Za odklep uporabite 9V baterijo, ki jo neprekinjeno prislonite na kovinska pina na elektroniki, in paketnik regularno odklenite. |
E14 in drugi | Sistemska napaka. | Napaka v sistemu. Prosim, obrni se na podporno službo Direct4me. |
V primeru, da se paketnika ne da zaprerti, preveri, če se je v ključavnico zataknil kak predmet, ali če je ključavnica kako drugače ovirana. Poskusiš lahko ponovno predvajati žeton za odklep. V primeru okvare se prosim obrni na službo za podporo na support@direct4.me.
- Dostavo pošiljke naroči v Direct4.me paketnik. V spletni trgovini kot način dostave izberi prevzem v Direct4.me paketniku.
- Ob dostavi pošiljke prejmeš obvestilo. Ko je pošiljka v paketniku, prejmeš SMS sporočilo, ki bo vsebovalo zvočni ključ za odklepanje paketnika. V primeru, da uporabljaš Direct4.me aplikacijo, je postopek še bolj enostaven.
- Pošiljka te čaka, da jo prevzameš. Prevzem pošiljke je omogočen tudi ko je trgovina zaprta, za prevzem pa lahko pooblastiš tudi drugo osebo.
Gradivo rezerviraj v sistemu COBISS in med postopkom izberi prevzem v paketniku. Ko je gradivo pripravljeno za prevzem v paketniku, prejmeš obvestilo v obliki potisnega sporočila iz aplikacije, ter SMS sporočila s povezavo z navodili za prevzem. Čas, ki je na voljo za prevzem, je odvisen od posamične knjižnice, praviloma pa je 3 dni oziroma 72 ur.
V sistemu COBISS izberi gradivo, ki ga želiš vrniti. Med postopkom izberi vračilo v paketnik. V aplikaciji se ti avtomatsko ustvari novo gradivo, ki ga vrneš na enak način, kot si ga prevzel. O uspešnem vračilu je knjižnica obveščena, tebi pa sporočimo, ko je gradivo prevzeto iz paketnika.