Javna prevzemna mesta
Udobno in vedno brezskrbno spletno nakupovanje. Pošiljka te počaka v izbranem Direct4.me paketniku, brez čakanja v vrsti in usklajevanja z dostavljalcem.
Mrežo brezplačnih javnih paketnikov uporabljajo dostavna podjetja po vsej Sloveniji.
Pošiljko si v paketnik preusmeriš prek obvestila s strani dostavnega podjetja. V paketniku te bo čakala do 3 dni, od koder jo lahko prevzameš sam, ali za prevzem v mobilni aplikaciji pooblastiš prijatelja.
Kako uporabiš javne paketnike?
Ob dostavi pošiljke te obvestimo z SMS sporočilom, ki vsebuje povezavo za prevzem pošiljke. Prevzem pa je še enostavnejši z uporabo mobilne aplikacije Direct4.me.
Pošiljka te bo v paketniku čakala do 3 dni od dostave. Prevzameš jo lahko sam, ali za prevzem pooblastiš drugo osebo.
Dostava v Direct4.me paketnik pri različnih logistih
Pošiljko preusmeri na spletni aplikaciji Moja dostava - moja izbira, ali z uporabo ključne besede Direct4me.
Na portalu myDPD (povezavo prejmeš v obvestilu ob dostavi) kot prevzemno mesto izberi najbližji paketomat Direct4.me.
V Track&Trace povezavi, ki jo prejmeš v obvestilu ob dostavi, izberi najbližji paketnik Direct4.me.
Pogosta vprašanja in odgovori
Ob dostavi prejmeš SMS obvestilo s povezavo na spletno stran, ki vodi skozi prevzem pošiljke. V primeru uporabe mobilne aplikacije, te o dostavi obvestila aplikacija s potisnim obvestilom, kjer so navedeni tudi vsi podatki o tvoji pošiljki. Za prevzem klikni na gumb “Odpri”, poskeniraj QR kodo na paketniku, prisloni telefon na zaslon paketnika in počakaj, da se paketnik odpre. Poskrbi, da na paketniku utripa zelena lučka, ki označuje, da je paketnik aktiven in pripravljen na prevzem.
Za prevzem pošiljke lahko pooblastiš drugo osebo, ne glede na to, ali je uporabnik storitve Direct4.me, ali ne. Registrirani uporabniki bodo prejeli potisno obvestilo in dostop do paketnika v mobilni aplikaciji, slednji pa v obliki SMS sporočila, skupaj z navodili za odpiranje in prevzem pošiljke brez uporabe mobilne aplikacije. V mobilni aplikaciji, na podrobnostih pošiljke, izberi gumb “Pooblasti”. Izbereš lahko katerokoli osebo iz tvojega imenika ali pa številko, ki jo želiš pooblastiti, vpišeš ročno (če telefonske številke nimaš v imeniku). Dodeljeno dovoljenje velja le za dotično pošiljko in se samodejno zaključi, ko oseba pošiljko prevzame. S klikom na gumb “Odstrani pooblastilo” lahko pooblastilo osebi tudi odvzameš.
Če je pošiljka še vedno v paketniku, ti lahko dostavna služba kljub zamudi omogoči ponovni prevzem. V kontaktu obvezno navedi sledilno številko dostavljene pošiljke. Kontakti dostavnih podjetij, ki dostavljajo v paketnike Direct4.me:
- Pošta Slovenije 080 14 00 (pon-pet: 7 – 19; sob: 8 – 13; ned in prazniki: zaprto; info@posta.si)
- DPD Slovenija 01 513 23 00 (pon-pet: 7:30 – 16; podpora@dpd.si)
- Express One 08 160 17 51 (pon-pet: 8 – 16; cs@expressone.si).
V nasprotnem primeru dostavno podjetje pošiljko prevzame iz paketnika, ter te o tem tudi obvesti.
15 minut po prvem poskusu imaš neomejeno število poskusov, da paketnik ponovno odpreš. Ko telefon prisloniš k zaslonu paketnika, se najprej prepričaj, da prične na paketniku utripati zelena lučka. Jakost predvajanja nastavi na glasno, imej pa izklopljen zvočnik. V primeru, da ti ne uspe, je najbolje, da se obrneš na dostavno službo, ki je dostavo opravila. Ob klicu imej pripravljeno sledilno številko pošiljke.
Plačilo po povzetju v mobilni aplikaciji je omogočeno registriranim uporabnikom Direct4.me, v primeru, da je dostavno podjetje Pošta Slovenije. V nastavitvah v aplikaciji izberi možnost “Plačilno sredstvo”, ter poveži plačilno kartico. Ob dostavi pošiljke z odkupnino se rezervirajo sredstva na plačilni kartici, ob prevzemu pa bo znesek odkupnine avtomatsko bremenjen.
Vsako obvestilo o dostavi vsebuje točno lokacijo in oznako paketnika v katerem se pošiljka nahaja (npr. A1). V primeru, da o lokaciji vseeno nisi prepričan, lahko v mobilni aplikaciji na zemljevidu preveriš kje se nahaja in preveriš fotografijo paketnika. Če je na lokaciji več paketnikov, bo pozicija paketnika prikazana na shemi, ali pa bo na paketniku navedena oznaka, ki jo dobiš v obvestilu o dostavi.
news.title.publicpickuppoints
Poišči najbližji Direct4.me paketnik!
V javne paketnike je možno preusmeriti pošiljke dostavnih podjetij DPD, Pošta Slovenije in Express One. Na voljo pa so ti tudi paketniki spletnih trgovcev in številnih knjižnic.
Širimo mrežo javnih paketnikov
Direct4.me paketnik bi radi približali prav vsem. Vsaka pomoč je dobrodošla! ✌️